تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۰
۱
 

قاتلان بالفطره مخالف اعدام آشوبگران مسلح شدند +تصاویر

Share/Save/Bookmark
قاتلان بالفطره مخالف اعدام آشوبگران مسلح شدند +تصاویر
 
بررسی واکنش کاربران ضدایرانی به توییت‌های مخالف هشتگ #اعدام_نکنید نشان می‌دهد که بسیاری از آنها قاتلان بالفطره‌ای هستند که به بهانه حکم اعدام سه آشوبگر مسلح، چهره واقعی خود را نشان می دهند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: خبر تایید حکم اعدام ۳ نفر از اراذل و اوباش اغتشاشات آبان ۹۸ موجب شد تا میان نیروهای انقلابی و کابران مخالف نظام در توییتر مجادله صورت بگیرد؛ کاربران انقلابی که در مخالفت با هشتگ #اعدام_نکنید و ضرورت برخورد با مخلان امنیت کشور، پست‌های متعددی منتشر کردند، مورد حمله و خشونت کلامی قرار گرفتند.

بررسی واکنش کاربران ضدایرانی به این پست‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از آنها در حالی که نسبت به اعدام این ۳ محارب که به جان و مال مردم تعدی کردند معترض هستند، اما در مقابل نیروهای انقلابی همزمان آنها را تهدید به مرگ و شکنجه و انواع و اقسام وحشی‌گری‌ها می‌کنند.

به عنوان مثال، یکی از کاربران مخالف با هشتگ "اعدام نکنید" در جریان این جدال توییتری با اکانت های برانداز و منافقین، نوشته بود که «از این آب گل آلود برای شما ماهی در نمیاد». اما ناگهان وی مورد هجمه این کاربران قرار گرفت، به گونه‌ای که وی و پسرش را تهدید به شکنجه و کشتن کردند.




کاربر شاخص دیگر به نام علی سیستانی نیز از این تهدیدات در امان نبود و پست از انتشار پستی در توییتر، مورد حمله کاربران و حساب های کاربری منافقین و سعودی قرار گرفت و آنها به غیر از علی سیستانی، روحانیت و دیگر نیروهای انقلابی را تهدید به مرگ کرده و از عبارت آخوندکشی استفاده کردند.





بررسی توییت‌ها و صحبت‌های بسیاری از این کاربرانی که با ژست مظلومانه از "اعدام" کردن افراد ابراز انزجار می‌کنند، تناقض‌های فراوانی را می‌توان یافت، به‌گونه‌ای که نحوه بیان تهدیدات آنها علیه مردم نشان از وجود قاتلان بالفطره‌ای است که در مقام عمل، در تناقض با توییت‌های خود اقدام می‌کنند.

البته از جنس توییت ها و حساب‌های کاربری آنان مشخص است که سازماندهی این کاربران و هشتگ مورد نظر از خارج از کشور هدایت می‌شود و کاربران سازمان منافقین در آلبانی و کاربران سعودی و صهیونیست به همراه سایر گروههای برانداز همگی برای ایجاد موج علیه ایران متحد شده‌اند.

م
کد مطلب: 413908
مرجع : مشرق
 
H
Romania
۱۳۹۹-۰۴-۲۵ ۲۰:۳۹:۴۵
فقط عدالت اعدام انقلابی