تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۶
۱
 

با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب استیضاح روحانی از دستور کارمان خارج شد

Share/Save/Bookmark
با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب استیضاح روحانی از دستور کارمان خارج شد
 
یکی از طراحان طرح استیضاح رئیس جمهور با بیان اینکه استیضاح رئیس جمهور دیگر در دستورکارمان نیست، گفت: به جای استیضاح طرح‌های اقتصادی را دنبال می‌کنیم.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی که یکی از طراحان طرح استیضاح رئیس جمهور بوده است، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری نشست‌های داخلی نمایندگان که پس از دیدار با مقام معظم رهبری برای بررسی بیانات و رهنمودهای ایشان برگزار شده است، گفت: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در جلسات با نمایندگان تصمیم گرفتیم با توجه به ماه های پایانی این دولت  استیضاح رئیس جمهور را از دستور کارمان خارج کنیم.

وی با اعلام اینکه به دنبال ارائه طرح‌های اقتصادی هستیم، اظهار داشت: تلاشمان این است که طرح‌های اقتصادی را هر چه زودتر تدوین کرده و برنامه‌های مدونی در این زمینه برای رفع مشکلات اقتصادی ، معیشتی مردم ارائه نماییم.

نیک‌بین با تاکید بر اینکه به جای استیضاح رئیس جمهور طرح‌های اقتصادی را دنبال می‌کنیم، تصریح کرد:  حال که در سال‌ انتهایی دولت هستیم ،  تلاش خواهیم کرد ابتدا قوانین لازم را برای بهبود وضعیت اقتصادی به تصویب برسانیم و از سوی دیگر از ابزارهایمان مانند سوال و تذکر هم برای پیگیری مطالبات مردم از مقامات و مسئولان دولتی بهره  ببریم.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس با اشاره مجدد نسبت به اینکه در مجلس برای مشکلات مردم برنامه‌های جدی داریم، اظهار داشت: تدوین طرح‌هایی برای رفع معضل مشکلات مسکن و مباحث معیشتی مردم ازجمله این طرح‌ها است.

نیک‌بین با بیان اینکه فعلا استیضاح دیگر در دستورکارمان نیست، خاطرنشان کرد: در این برهه تشخیص ما این است که باید به دولت برای اتمام حجت کمک بیش از پیش کنیم؛ البته نیاز به نظارت جدی هم بر عملکرد دولت خواهیم شد.

ش
کد مطلب: 413876
 
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۴-۲۵ ۰۰:۳۰:۳۴
روحانی کشور رو نابود کرده بعد مجلس با استیضاحش عقب نشینی میکنه چه مجلسیه حداقل اگر عرضه دارید بعد از اینکه دولتش تمام شد استیضاحش کنید تا مردم خوش حال بشن