تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۵
۴
 

درخواست بسیج دانشجویی از دستگاه قضا برای ورود به پرونده تاجگردون

Share/Save/Bookmark
درخواست بسیج دانشجویی از دستگاه قضا برای ورود به پرونده تاجگردون
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور طی نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه خواست تا دستگاه قضایی به پرونده تاجگردون ورود کرده و با بررسی اسناد و مدارک موجود، وی را مورد بازخواست قرار دهد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور طی نامه‌ای از آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه خواست تا دستگاه قضایی به پرونده غلامرضا تاجگردون ورود کرده و با بررسی اسناد و مدارک موجود، وی را مورد بازخواست و محاکمه قرار دهد.
متن این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود. هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود.
( مقام معظم رهبری 10 اردیبهشت 1380)
جناب آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه
با سلام و احترام
همانطور که مستحضر هستید مبارزه با فساد در کشور نیازمند عزم همه جانبه و اراده پولادین در کشور می‌باشد که خوشبختانه با ریاست شما در قوه قضاییه سرعت اقدامات مثبت و موثر در راستای تحقق عدالت به صورت چشم گیری افزایش یافته است.
امروز نیز در یکی دیگر از قوه‌های کشور شاهد اقدام انقلابی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای مبارزه با فساد بودیم.
رد اعتبار نامه آقای تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون شک قدم اول مبارزه با فساد در لایه های کشور می باشد.
لذا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور از شما خواستار است تا با ورود به این پرونده گام بعدی را برداشته و با بررسی اسناد و مدارک موجود، محاکمه علنی و بازخواست ایشان بار دیگر نور امید به گسترش عدالت علوی را در دل های مردم شربف ایران زنده نگه دارید.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

م
کد مطلب: 413766
 
Romania
۱۳۹۹-۰۴-۲۰ ۰۹:۳۹:۳۰
احسنت درست میگین آقای رییسی بایدرسیدگی کنه پرونده تاجگردون روتاعبرتی بشه برای بقیه
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۴-۲۰ ۰۹:۴۳:۳۶
IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸5 4
آقای کاظم خاوازي وزیر جهاد کشاورزی امروز و معاون سابق محمود حجتی اتاقی در مرکز آموزش کشاورزی استان تهران در چهار راه استانبول و نزدیک به مجلس شورای اسلامی توسط آقای عباس صلاحی اردکانی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران و همشهری و دوست آقای غلامرضا تاجگردون مخصوص پذیرایی و تطمیع نمایندگان مجلس نهم و دهم تدارک ديده بودند که با کنار رفتن تاج گردون آن اتاق نیز از سکه افتاد.
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۵-۱۱ ۱۳:۰۱:۰۵
امثال تاج گردون ها در این مملکت به خاطر روابطی که دارن مصونیت دارند و هر کاری دلشون بخواد میکنند و هر حرفی دلشون میخواد میزنند تا کی قوه قضائیه قصد دارد با این افراد مدارا کند؟
 
Russian Federation
۱۳۹۹-۰۵-۱۱ ۱۳:۰۴:۴۹
انصافا دیگه تاجگردون خیلی پاشو فراتر از گلیمش گذاشته و باید باهاش برخورد قضایی بشه