تاریخ انتشار : يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹
 

صهیونیست‌ها یک فلسطینی را شهید و به جسد اوبی‌احترامی کردند

Share/Save/Bookmark
صهیونیست‌ها یک فلسطینی را شهید و به جسد اوبی‌احترامی کردند
 
منابع فلسطینی از شهادت یک فلسطینی در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند که صهیونیست‌ها جسد او را با بیل مکانیکی منتقل کردند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:نظامیان صهیونیست از صبح امروز یکشنبه تیراندازی و حمله توپخانه‌ای به سمت گروهی از جوانان در شرق شهرک «الفراحین» واقع در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه را آغاز کرده‌اند.

شبکه المیادین گزارش کرد که در این حملات نظامیان صهیونیست، یک فلسطینی به شهادت رسید.

وبگاه فلسطینی «سما» نیز گزارش داد که نظامیان رژیم اشغالگر از ورود تیم‌های امدادرسانی و شهروندان به منطقه درگیری برای انتقال پیکر  شهید و زخمی‌ها ممانعت می‌کنند.

در ویدئویی که از تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال پیکر شهید منتشر شده، دیده می‌شود که نظامیان صهیونیستی پیکر یک شهید را با بیل مکانیکی مورد اهانت قرار می‌دهند و با آویزان کردن او از بیل مکانیکی، او را منتقل می‌کنند.

 

در همین ارتباط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که نظامیان صهیونیست دو فرد مسلح را که به دیوار امنیتی نزدیک شده و قصد کار گذاشتن بمب دست‌ساز در مرز را داشتند، هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی اسرائیلی در این باره به کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که افراد مسلح وارد نقطه مرزی در نزدیکی پست نظامی در شمال خان یونس شده بودند که احتمالا از نیروهای جنبش جهاد اسلامی بودند.

او گفت که نیروهای تیپ «کفیر» با سلاح سبک و سپس موشک «لاو» را به سمت آن‌ها شلیک کردند که مستقیما اصابت کرد و آن‌ها موفق نشدند بمب دست‌ساز را کار گذارند.

م
کد مطلب: 410804
مرجع : فارس