تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵
 

تراکنش‌های تا سقف ۱۰۰ هزار تومان رمز پویا نمی‌خواهند

Share/Save/Bookmark
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت را، از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نظر به درخواست کسب و کارها، ذینفعان حوزه خرید بدون حضور کارت و همچنین درخواست اپراتورها جهت خرید از طریق کدهای دستوری USSD، بانک‌ها می‌توانند تراکنش‌های فوق تا سقف یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت را از الزام استفاده از رمز دوم پویا معاف کنند.
 
بر این اساس بانک‌ها می‌توانند امکان انجام تراکنش با رمز دوم ایستا تا مجموع یک میلیون ریال در هر ۲۴ ساعت برای هر کارت بانکی را مشروط به پذیرش مخاطرات آن از سوی مشتری فراهم کنند.
 
از هفته دوم بهمن‌ماه، ارائه خدمات پرداخت غیرحضوری با رمز دوم ایستا طی چند روز در بانک‌های مختلف متوقف می‌شود.
 
در عین حال، هموطنان گرامی در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در خصوص فعال‌سازی یا استفاده از رمزهای پویای کارت‌های بانکی با شماره تلفن‌های مرکز ارتباط با مشتریان بانک خود تماس حاصل فرمایند.
 
مرکز تماس کاشف با شماره ٩١٠٠٩٩٦٠ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به سوالات و دریافت پیشنهادات و انتقادات هم‌میهنان در خصوص نحوه خدمت‌رسانی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری است.
 
مجدداً یادآوری می‌شود دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک امکان‌پذیر است. مشتریان محترم بانکی که تاییدیه شماره تلفن همراه خود را به بانک خود اعلام کرده‌اند با فشردن دکمه دریافت رمز دوم پویا در درگاه‌های پرداخت، رمز خود را از طریق پیامک دریافت می‌کنند.
 
همچنین تاکید می‌شود آن دسته از هموطنانی که تاکنون نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویا اقدام نکرده‌اند، در اسرع وقت نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

م
 
کد مطلب: 410178
مرجع : رجانیوز