تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۸
 

حماس: دقت و شدت انفجار موشک‌های مقاومت بیشتر شده است

Share/Save/Bookmark
حماس: دقت و شدت انفجار موشک‌های مقاومت بیشتر شده است
 
یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس بر ادامه مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کرد و گفت: انگشت مجاهدان ما هرگز از روی ماشه سلاح مقاومت کنار نخواهد رفت.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به گزارش شبکه خبری المیادین،  یحیی السنوار در مراسم بزرگداشت شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خان یونس که شامگاه جمعه در نوار غزه و با حضور هزاران نفری مردم برگزار شد، در سخنانی گفت: چشم‌های ما هرگز به خواب نمی رود و انگشت مجاهدان ما هرگز از روی ماشه تفنگ کنار نخواهد رفت.
وی با اشاره به پیشرفت‌های موشکی مقاومت فلسطین افزود: تعداد موشک‌های ما افزایش یافته و دقت و شدت انفجار آنها بیشتر شده است. 
رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که برای اولین بار در تاریخ مقاومت، مجاهدان فلسطینی تحت یک پرچم و کلام واحد فعالیت می کنند. 
السنوار خطاب به حکومت های عربی که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته‌اند، گفت: شما دروازه پایتخت های عربی را به روی دشمن صهیونیستی بگشایید و ما نیز در مقابل، در نوار غزه به روی آنها آتش خواهیم گشود.
رئیس جنبش حماس در نوار غزه تصریح کرد: محاصره نوار غزه که از سوی دشمن اعمال شده است، دیر یا زود با تفاهم یا با توسل به زور رفع خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم به هر شیوه ای این محاصره را بشکنیم و زندگی شرافتمندانه ای را برای مردم خود در نوار غزه فراهم کنیم.
السنوار همچنین از تشکیلات خودگردان و همه گروه‌های فلسطینی خواست برای حل اختلافات و تشکیل دولت وحدت ملی پای میز مذاکرات بنشینند.

م
کد مطلب: 404281
مرجع : تسنیم