تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۵
۱
 

انتقاد شدید اللحن "رحیمیان" از اظهارات "ظریف" درباره پولشویی

Share/Save/Bookmark
انتقاد شدید اللحن "رحیمیان" از اظهارات "ظریف" درباره پولشویی
 
رئیس جمنا در واکنش به اظهارات اخیر ظریف درباره پولشویی گفت: اگر آقای ظریف در این موقعیت خطیر از روی ساده لوحی چنین اظهاراتی را بیان کرده، در این صورت چگونه می‌توان اعتماد کرد که چنین شخصی به عنوان وزیر امور خارجه، مدافع منافع ملی باشد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:حجت الاسلام رحیمیان رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات اخیر ظریف درباره پولشویی گفت: قطعا هر حرکت و سخنی که مورد استقبال و سوءاستفاده دشمن قرار گیرد و موجب خوشحالی شیطان شود، خلاف عقل و شرع بوده و محکوم است.
وی افزود:  از کسی که در جایگاه وزارت امور خارجه است، اصلا انتظار چنین سخنانی نمی‌رود و بیان چنین سخنانی از سوی آقای ظریف آنهم در شرایطی که کشور در معرض اتهامات بی پایه دشمنان اسلام و نظام قرار دارد،  جای تعجب بسیار دارد. 


حجت الاسلام رحیمیان تصریح کرد: اگر آقای ظریف در این موقعیت خطیر  از روی ساده لوحی چنین اظهاراتی را بیان کرده، در این صورت  چگونه می‌توان اعتماد کرد که چنین شخصی به عنوان وزیر امور خارجه، مدافع منافع ملی  در مقابل دشمنان به خصوص شیطان بزرگ باشد.
رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب  در پایان تاکید کرد: در هر صورت لازم است که آقای ظریف این  ادعای بسیار عجیب را اثبات کند و  در صورتی که  سندی برای ادعا خود ارائه ندهد، این موضوع باید از سوی دستگاه‌های مسئول از جمله مجلس مورد پیگیری قرار گیرد.
به گزارش تسنیم، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به‌تازگی در مصاحبه‌ای مدعی شده "در ایران خیلی‌ها از پولشویی منفعت می‌برند و آنجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می‌دهند، حتماً آن‌قدر توان مالی دارند که ده‌ها یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی در کشور، علیه قوانین ضدپولشویی ایجاد کنند".
این ادعای ظریف درباره پولشویی گسترده در کشور طی روزهای گذشته با واکنش‌های زیادی از جمله انتقادات نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی، کارشناسان سیاسی مواجه شده و آنها خواستار ارائه مستندات او شدند.
کد مطلب: 404260
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷-۰۸-۲۴ ۱۵:۰۹:۴۵
او راست می گوید