تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
 
اسد:

مبارزه ارتش سوریه در برابر تروریسم، دفاع از همه کشورهای جهان است

Share/Save/Bookmark
 
رئیس‎جمهور سوریه در دیدار با سربازان ارتش این کشور در غوطه شرقی گفت که «شما امروز وارد جنگ علیه تروریسم برای دفاع از همه کشورهای جهان و نه فقط سوریه شده‎اید.»
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهور سوریه روز یکشنبه در خط مقدم جبهه در غوطه شرقی از مواضع ارتش در خطوط مقدم در غوطه شرقی دمشق بازدید و با نیروهای ارتش مستقر در خط مقدم جبهه نبرد با تروریست‎ها، دیدار و گفتگو کرده است.
اسد پس از بازدید از غوطه شرقی دمشق در جمع سربازان ارتش این کشور گفت: شما امروز وارد جنگ علیه تروریسم برای دفاع از همه کشورهای جهان و نه فقط سوریه شده‎اید.
او خطاب به نیروهای سوری گفت: با هر گلوله‎ای که شما برای کشتن تروریست‎ها شلیک می‏‌کنید، در حقیقت با آن معادلات جهان را تغییر می‎دهید و هر مبارزی که یک متر به سمت جلو پیشروی می‌کند، نقشه سیاسی جهان را تغییر می‎دهد.
بشار اسد گفت: ما همیشه به وجود شما افتخار می کنیم. همانطوری که بعد از استقلال سوریه گام تاریخ‎ساز را برداشته بودید، امروز نیز به تاریخ سازی ادامه می‏دهید.
رئیس‎جمهور سوریه امروز یکشنبه از پایگاه‌های ارتش سوریه در غوطه شرقی ریف دمشق بازدید به عمل آورده است. او همچنین با تعدادی از اهالی غوطه شرقی دمشق که ارتش سوریه اخیرا آنها از دست تروریست‎ها رها کرده است، دیدار کرد.



د
کد مطلب: 398565
مرجع : فارس