تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
 

فردا؛ ورود پیکر ۱۱۸ شهید دفاع مقدس به کشور/۶۸ شهید در باتلاق بوارین مدفون شده بودند

Share/Save/Bookmark
فردا؛ ورود پیکر ۱۱۸ شهید دفاع مقدس به کشور/۶۸ شهید در باتلاق بوارین مدفون شده بودند
 
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه ۱۱۸ شهید دوران دفاع مقدس که در طول یک ماه اخیر کاوش شده‌ است، فردا وارد کشور می‌شوند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ورود پیکرهای مطهر شهدا به کشور گفت: پیکرهای طیبه 118 شهید دوران دفاع مقدس که در طول یک ماه اخیر در مناطق عملیاتی جزایر شلهه(بوارین)، کتیبان و زبیدات کاوش شده‌ است، فردا، پنج شنبه 24 اسفند ماه 96، ساعت 9:30 صبح وارد کشور شده و با حضور عشایر ایل بختیاری و کاروان‌های راهیان نور و همچنین اهالی آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه مورد استقبال قرار می‌گیرند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: یادآور می‌شود این شهدا مربوط به عملیات‌های کربلای 4، تک پشتیبانی عملیات والفجر8، رمضان، محرم و تک دشمن در سال 67 هستند.
سردار باقرزاده با اشاره به شهدایی که از باتلاق بوارین تفحص شده‌اند گفت: شهدایی که در باتلاق بوارین به صورت دسته جمعی در یک نقطه محدود دفن شده بودند به 68 شهید رسیده‌اند که بخشی از این 118 شهید هستند و فردا وارد کشور می‌شوند.


م
 
کد مطلب: 398184
مرجع : تسنیم