بشار الجعفری:

ائتلاف آمریکایی سوری ها را می کُشد و حامی داعش است

مهر , 22 اسفند 1396 ساعت 13:23

نماینده سوریه در سازمان ملل با اشاره به جنایات ائتلاف تحت رهبری آمریکا در این کشور اعلام کرد: ائتلاف آمریکایی مرتکب جنایت می شود و حامی داعش است.


پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: نماینده سوریه در سازمان ملل با اشاره به جنایات ائتلاف تحت رهبری آمریکا در این کشور اعلام کرد: ائتلاف آمریکایی مرتکب جنایت می شود و حامی داعش است.

به گزارش النشره، بشار الجعفری نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد: ائتلاف بین المللی تحت رهبری واشنگتن مردم سوریه را می کشد.
وی تاکید کرد: حملات هوایی ائتلاف در ۲۵ فوریه گذشته به استان دیرالزور به کشته شدن ۲۹ غیرنظامی و زخمی شدن دهها نفر دیگر منجر شده و خسارات زیادی به اموال شهروندان و زیر ساختها وارد کرده است.

الجعفری در نامه هایی به دبیر کل سازمان ملل و اعضای شورای امنیت اعلام کرد: ائتلاف به کشتار مردم سوریه ادامه می دهد و حامی بازمانده های داعش است و تلاش می کند از این تروریستها برای تشکیل گروههای جدایی طلب تحت امر واشنگتن در استانهای الحسکه، الرقه و دیرالزور بهره گیرد.

وی گفت: تنها هدف ائتلاف بین المللی در سوریه نقض حاکمیت سوریه و وحدت و تمامیت ارضی آن و طولانی کردن بحران آن است.
بشار الجعفری خواستار اقدامات فوری برای توقف جنایات جنگی و ضد بشری که ائتلاف مرتکب می شود، شد و اعلام کرد: شورای امنیت باید در راستای پایان دادن به حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی در اراضی سوریه حرکت کند.



د


کد مطلب: 398125

آدرس مطلب: http://www.hamandishi.ir/news/398125/

هم اندیشی
  http://www.hamandishi.ir