تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
 

۱۱ هزار نفر از شهروندان مشهدی در ۱۴ پایگاه چندمنظوره شهرداری اسکان یافتند

Share/Save/Bookmark
 
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: شب گذشته پایگاه‌های چندمنظوره بحران مشهد در حالت آماده‌باش بودند و در ۱۴ پایگاه چندمنظوره ۱۱ هزار نفر اسکان یافتند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:خلیل‌الله کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در پی وقوع زلزله روز گذشته و با توجه به پس‌لرزه‌های به وجود آمده 51 هزار و 443 نفر از شهروندان با برپایی 9 هزار و 176 چادر شب گذشته را در بوستان‌ها سپری کردند.
وی تصریح کرد: شب گذشته پایگاه‌های چندمنظوره بحران مشهد در حالت آماده‌باش بودند و در 14 پایگاه چندمنظوره 11 هزار نفر اسکان یافتند.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: 5 هزار نفر از شهروندان در 10 سالن ورزشی و 10 هزار نفر دیگر نیز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اسکان یافتند.
کاظمی اضافه کرد: در کنار آن براساس بازدید شب گذشته جمعیت کثیری در حاشیه خیابان‌های و میادین اطراق کرده و سه هزار و 500 خودرو نیز در پارک غدیر مشهد حضور داشتند.
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد بیان کرد: خوشبختانه شب گذشته حادثه خاصی در مراکز اسکان و بوستان‌ها نیافتد تنها یک مورد آتش‌سوزی جزیی در چادر یکی از شهروندان رخ داد که با حضور به موقوع آتش‌نشانان رفع خطر شد.
کاظمی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی شب گذشته در محل اسکان شهروندان حضور داشتند و تذکرات لازم را به شهروندان ارائه کردند.
ف

 
کد مطلب: 371472
مرجع : تسنیم