تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۶
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان؛

صحبتهای اخیر هاشمی هم نوا با نظام سلطه علیه برنامه موشکی ایران است/ بعید می دانم صحبتهای اخیر هاشمی ناآگاهانه باشد

Share/Save/Bookmark
صحبتهای اخیر هاشمی هم نوا با نظام سلطه علیه برنامه موشکی ایران است/ بعید می دانم صحبتهای اخیر هاشمی ناآگاهانه باشد
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اظهار کرد: رهبری در راستای جلوگیری از خط نفوذ،خدشه دار شدن امنیت و بازگشایی پرونده موشکی علیه ایران مواضع خود را بصورت سریع و شفاف بیان کردند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با بیان اینکه تفکرات اخیر همگام با فشارهای شورای امنیت و نظام سلطه علیه برنامه موشکی ایران است، گفت: این گونه مسائل به شکل های مختلف و گاهی در لفافه وتوسط برخی از مقامات عالی کشور در مکانهای مختلف  در گذشته صورت گرفته بود.
 
وی افزود: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با توجه به هشدار در بحث نفوذ احساس کردند در حال حاضر هم نوایی سیاسی کشور با شورای امنیت مطرح است لذا بصورت صریح و سریع نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تاکید کرد: پس از صحبتهای منتشر شده اخیر  رهبری در موقعیت و زمان مناسب در ابتدای شروع سال جدید  مواضع خود را بصورت شفاف و صریح بیان کردند و بصورت مستقیم شخص هاشمی رفسنجانی را مورد خطاب قرار داند.
 
عبادی زاده با اشاره به تجارب تلخ در زمان دولت موقت و بنی صدر اظهار کرد: بنی صدر با بیان اینکه به وجود تانک و سلاح در کشور نیازی نیست زمینه ای فراهم کرد که صدام جنگ تمام عیاری را  علیه ایران به راه انداخت.
 
وی تصریح کرد: هر زمان که دشمن احساس کند قدرت نظامی ایران تضعیف شده است درصدد به راه انداخت جنگ می شود لذا رهبری در پاسخ به صحبتهای هاشمی نظر خود را صریح بیان کردند.
 
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یادآور شد: در سال 88 با وحود اینکه هاشمی رفسنجانی در حوادث این شال دخیل بودند اما رهبری کل سران فتنه را مورد هدف و توبیخ قرار دادند اما با توجه به صحبتهای اخیر بصورت مستقیم شخص هاشمی رفشنجانی را مورد خطاب قرار داند.
 
عبادی زاده بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای جلوگیری از خط نفوذ و خدشه دار شدن امنیت ملی مواضع خود را بصورت سریع و شفاف بیان کردند چون کشورهای مذاکره کننده بویژه امریکا درصدد باز گشایی پرونده موشکی ایران هستند.
 
ویبا بیان اینکه رهبری در برابر سیاستمدارانی که دوپهلو عمل می کنند مواضع خود را بیان می کنند،خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هاشمی رفسنجانی شخصیت سیاسی در کشور هستند لذا بعید می دانم صحبتهای اخیر از روی ناآگاهی باشد.



د
کد مطلب: 329051
مرجع : خانه هرمز