تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۸
 
منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان:

راه امام راه انبیاء است

Share/Save/Bookmark
راه امام راه انبیاء است
 
منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راه امام راه انبیاست و با دنیا‌پرستی نمی‌شود به ولایت کمک کرد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سید روح‌الله صدرالساداتی شامگاه یکشنبه پس از حضور در گلزار شهدای میناب به جمع عزاداران دخت نبی‌مکرم اسلام(ص) در مسجد امام خمینی(ره) پیوست و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم به انقلاب کمک کنیم باید در ابتدا انقلاب را بشناسیم و راه شهدای گرانقدر را ادامه دهیم.

وی از حضور پرشور جوانان در مراسم شهادت حضرت زهرا(س) تمجید کرد و افزود: جوانان ما در تمامی میادین پرچم‌دار و جلودار انقلاب بودند و همانگونه که با شور و اشتیاق مثال‌زدنی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را برگزار می‌کنند، امروز نیز مراسم مادر مظلوممان حضرت فاطمه(س) را برپا کردند و این نشان از یک جوان انقلابی و پیرو خط ولایت است.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: راه امام راه انبیاست و با دنیا‌پرستی نمی‌شود به ولایت کمک کرد. جوانان بایستی با نفس خود جهاد کنند چرا که مبارزه با نفس و دوری جستن از هوا و هوس دنیوی انسان را متعالی می‌سازد و جوانان را به تمامی خواسته‌هایش در دنیا می‌رساند و آخرت را هم نیز تضمین می‌کند و خدای متعال به جوانی که به نفس خود "نه" می‌گوید نعمت‌های بسیاری را عطا می‌کند. پس از سن جوانی شروع کنید که این امر امام است و باری‌تعالی آیات بسیاری را در این باره نازل فرموده‌اند و پاداش فراوانی را برای آن در نظر گرفته‌اند.

صدرالساداتی گفت: مردم با قرار گرفتن در راه ولایت فقیه که همان راه ائمه است و با پی‌بردن به راه دین اسلام و انقلاب از هرگونه نفاق و ظلم دوری کنند و افرادی که می‌خواهند در مسیر انقلاب حرکت کنند بایستی با شناخت دقیق از انقلاب در این مسیر حرکت و معنای کامل انقلابی بودن را درک کنند چراکه مسیر انقلاب همان مسیر ولایت است و امام عزیرمان می فرمایند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد".

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) یک شخصیت والا و بزرگ انقلابی است و همه ابعاد وجودی یک انقلاب عظیم را درک کرده بودند و با بنیان یک انقلاب بزرگ اسلامی دیگر پس از انقلاب ناب رسول‌الله در صدر اسلام، مردم ایران را از چنگال استکبار جهانی و دست‌نشانده‌هایشان در آوردند و به کشور استقلال و آزادی بخشیدند.

صدرالساداتی اظهار داشت: اگر می‌بینید آمریکا هنوز امید دارد و فعالیت می‌کند که روزی وارد خاک ایران شود به‌خاطر این است که نفاق از مملکت ما ریشه‌کن نشده است، اگر کمی به فرمایش حضرت آقا در مورد همدلی و هم‌زبانی عمل کنیم و نفاق و بدبینی را کنار بگذاریم، دل دوستان و مسلمین جهان را شاد و دشمان اسلام را مایوس می‌سازیم.  

انتهای پیام



د
کد مطلب: 327736
مرجع : فارس