تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
 
پرویز سروری،

"نهضت انصراف" برای اجماع اصولگرایان شکل گرفته است/ حربه آمریکا، انتقال تحریم‌هاست

Share/Save/Bookmark
 
مدیر مسؤول سایت جهان گفت: به منظور جلوگیری از چند دستگی نیروهای ارزشی انقلاب در پایتخت "نهضت انصراف" جهت اجماع بر نماینده ای اصلح را راه اندازی کرده ایم و از دیگر افراد خواهش کرده ایم که برای خدمت به انقلاب از حضور در انتخابات بعنوان کاندید انصراف دهند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پرویز سروری، عضو شورای شهر تهران در جمع خواهران بسیجی شهر بوشهر ابراز کرد: آمریکایی ها سعی دارند از طریق مرزهای مجازی وارد کشور شوند و به وسیله شبکه های اجتماعی و عوامل درونی خود، ضربه کاری را به نظام جمهوری اسلام وارد کنند.

وی ادامه داد: آمریکا در منطقه سه سیاست را در نظر دارد که اولین شیوه، سیاست اقتصادی است که با وجود آن بتواند با پایین کشیدن قیمت نفت به 20 دلار و کمتر، جنگ نفتی را در منطقه به پا کند.

سروری بیان کرد: دو سیاست دیگر آنها نیز سیاست فرقه ای و نيز فشار ديپلماتيك است که سعی دارند با توطئه هاي مختلف آنها را اعمال کنند.

وی گفت: نباید اجازه دهيم که آمریکایی ها از حربه انتقال تحریم ها استفاده کنند به نحوی که بعد از تحریم های اقتصادی حرف از تحریم موشکی و دیگر موضوعات را مطرح کنند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: روزی که اوباما دستور لغو برخی تحریم ها را داد، در همان روز تحریم های جدید دیگری وضع کرد و  آمریکایی ها با این کار تحریم ها را از بخشی به بخش دیگر منتقل کردند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: آمریکایی ها با بهانه تروریسم و با تحریم حزب الله و کسانی که از آنها حمایت می کنند، سیاست تحریم غیر مستقیم را در پیش گرفته که طبیعتا ما نیز بر این اساس مورد تحریم قرار گرفته ایم و با این کار قصد دارد ما و هم پیمانان ما را خلع سلاح و تجهیزات کند.

وی گفت: در موضوع سیاسی، اقدامی که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس انجام دادند و تفنگداران آمریکایی از روی عجز، گریه و التماس می کردند، هیچ کشوری قادر به انجام چنین کاری نبود.

وی خاطر نشان کرد:تا موقعی که این اقتصاد نگاهش به نفت است، رشد نمی کند و به تبع آن بیکاری و واردات افزایش یافته و صادرات قطع می شود و اما هنگامی که با پایین تر آمدن قیمت نفت، درآمدهای نفتی به صفر رسید، آن وقت افراد متوجه می شوند که برای برون رفت از بحران اقتصادی، اجرای اقتصاد مقاومتی که رهبر انقلاب بارها تاکید کرده اند، الزامی است.

مدیر مسول سایت جهان نیوز اظهار کرد: امروز کشور با شرایط پیچیده و حساسی روبرو است و در آستانه انتخابات با آرایش های سیاسی سه جناح اصلاح طلبان، اعتدال گرایان و نیروهای ارزشی مواجهه است.

سروری گفت: نیروهای حامی دولت به دنبال ائتلاف سراسری با اصلاح طلبان هستند و انتظار دارند که اصلاح طلبان با دولت هماهنگ شوند که به نظر می رسد که این ائتلاف شکل بگیرد.

وی ادامه داد: اگر اصلاح طلبان با نیروهای حامی دولت به ائتلاف نرسند و خواستار لیستی مجزا باشند، سیاست حامیان دولت بعد از انتخابات تغییر کرده و اصلاح طلبان جایی در کنار دولت نخواهند داشت و نمی توانند از ظرفیت دولت استفاده کنند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در جریان نیروهای ارزشی انقلاب بعد از تجربه تلخ در سال 92 و تقسیم شدن آرا، در حال حاضر خبرهای خوشی به گوش می رسد و ائتلاف ها در حال شکل گرفتن است.

سروری ابراز کرد: به منظور جلوگیری از چند دستگی نیروهای ارزشی انقلاب در پایتخت "نهضت انصراف" جهت اجماع بر نماینده ای اصلح را راه اندازی کرده ایم و از دیگر افراد خواهش کرده ایم که برای خدمت به انقلاب از حضور در انتخابات بعنوان کاندید انصراف دهند.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت:نظارت بر اجرای قانون اساسی و همچنین تفسير قانون اساسی به عهده دولت و قوه مجريه نیست و این در وظایف شورای نگهبان است و ما نمی دانیم که چرا رییس جمهوری که باید سمبل قانون گرایی و حمایت از نهادهای قانون گرا باشد، چنین اصرار بر ابراز اینگونه مطالب را دارد.

منبع: دانشجونیوز




د
کد مطلب: 321327